Managed service

Een Network Operations Center waar je als klant geen omkijken naar heeft, zorgt voor zekerheid en veiligheid

Managed service

De ICT-infrastructuur is vaak de backbone van jouw organisatieprocessen. Continue beschikbaarheid is van levensbelang. Promax biedt 24×7 beheer op afstand. We monitoren de systemen die we voor jou beheren proactief en continu. We maken heldere afspraken over waar wij verantwoordelijk voor zijn en welke taken we voor je uitvoeren. Dat biedt je duidelijkheid en zekerheid.

 

Continu beheer en monitoring

Promax kan voor jou als Network Operations Center fungeren; het controlecenter van waaruit jouw netwerksystemen continu beheerd, gemonitord en onderhouden wordt. Onze gespecialiseerde medewerkers voorkomen problemen en lossen eventuele incidenten direct op. Je hebt altijd een direct aanspreekpunt. Promax is geen logge ambtelijke ICT-kolos. We zijn ondernemend en betrokken en onze medewerkers zijn deskundig en enthousiast.

 

Helpdesk

Verschillende opdrachtgevers schakelen Promax in voor de ondersteuning van eindgebruikers. De specialisten van Promax kunnen ook voor jouw organisatie de eerste- en tweedelijn verzorgen. Je hebt daarmee de beschikking over een prettig communicerende en zeer deskundige helpdesk, die de specifieke ICT-situatie van jouw organisatie goed kent. Dat scheelt je tijd, mankracht en kennisinvestering.

Promax inschakelen als helpdesk kun je inrichten op de manier die jij wenst op contractbasis of op werkzaamheden.

Wil je meer weten over managed service van Promax?Wij helpen je graag verder!