Promax lanceert op originele wijze nieuwe huisstijl

Promax lanceert op originele wijze nieuwe huisstijl

Nieuwe payoff  ‘Simple, Secure & Intelligent’

 

Bergschenhoek, 30-11-2018 – ICT-dienstverlener Promax, specialist in Cloud services, security diensten en Artificial Intelligence (verder te noemen AI), introduceert vandaag haar nieuwe huisstijl op een opvallende en originele manier. Via drie filmpjes, gereleaset met steeds 1 dag er tussen, kondigt zij haar nieuwe huisstijl aan. Naast de nieuwe pay-off en nieuwe website introduceert Promax ook een nieuwe “medewerkster” namelijk Mrs. X.

 

De nieuwe huisstijl van Promax omvat een ambitieuze pay-off: Simple, Secure & Intelligent.

Directeur Judith Littel van Promax licht toe: “Simple staat voor onze Cloud oplossingen. Die moeten vanaf elke werkplek ter wereld, vanaf elk device en op elk tijdstip simpel te benaderen zijn. Het staat echter ook voor de ‘taal’ die we willen spreken. Complexe ICT zaken simpel uitleggen aan onze klanten. Op begrijpelijke wijze zodat iedereen die geen ICT achtergrond heeft, ook begrijpt wat we aanbieden. Secure staat voor ons security portfolio, waarin security monitoring uit de Cloud onze belangrijkste dienst is. Secure staat natuurlijk ook voor de manier waarop wij omgaan met de klantdata en omgevingen die aan ons zijn toevertrouwd.

Intelligent staat voor ons portfolio op het gebied van AI diensten, waarbij Promax de overtuiging heeft dat alle IT oplossingen die we gaan bieden in de nabije toekomst een vorm van intelligentie zullen hebben.”

Mrs. X

De nieuwe medewerkster die Promax tegelijkertijd met haar nieuwe huisstijl lanceert is Mrs. X.

Deze medewerkster is echter geen mens van vlees en bloed maar een voor Promax exclusief ontworpen tekenfiguur.

Mrs. X, waarbij de X verwijst naar de X in Promax, komt in dienst als PR en marketing medewerkster.

Mysterieus, slim, to-the-point, zeker niet saai of verlegen, helpt zij de markt op ludieke wijze bij het doorzien van de mogelijkheden die Cloud, Security en AI oplossingen kunnen bieden. Zij zal actief zijn in het uitleggen van complexe zaken op een begrijpelijk wijze door middel van blogs, een chat functie en video’s. Ook zal zij een rol spelen in het verstevigen van de klantrelaties door exclusieve wenskaarten te sturen zoals verjaardag- en vakantiekaarten.

Door middel van de nieuwe huisstijl en de introductie van Mrs. X wil Promax zich onderscheiden van haar concurrenten. Directeur Littel licht toe: “wij vinden de marketing uitingen van andere ICT bedrijven vaak wat saai, of erg technisch, in ieder geval vaak niet onderscheidend van elkaar. Wij willen de taal spreken van de gewone werknemer en voegen daar graag wat humor aan toe. Met Mrs. X introduceren wij een sterke, slimme vrouw in de ICT die weet waar zij het over heeft, zonder te vervallen in vakjargon. Wij denken dat onze klanten dit kunnen waarderen.”

 

Tevens wil Promax haar klanten en prospects duidelijk maken waar zij voor staat met deze nieuwe huisstijl. Een kwaliteit dienstverlener die haar solide oplossingen aanbiedt op een simpele, secure en intelligente manier.